lördag 27 februari 2010

God förmiddag sköna lördag....

...njuter av lugnet den lilla stunden Joachim är i affären med Tilda!
Morgonen började som alla andra mornar med gnäll o gråt.....*nu kom dom hem igen*....från Tildas sida! Jag hade inte sovit mkt inatt då Teo hade en jobbig natt mellan halv två och fem så när Jocke gick upp 06 bad jag honom ta Teo som vaknat till liv igen efter 1 timmas sömn så jag fick sovit lite men d var svårt att sova till Tildas skrik!
Men jag lyckades lite iaf........
Tror mkt av Tildas dåliga humör beror på att hon fått vara hemma för länge från dagis, hon får ingen stimulans från andra barn på samma vis längre plus att det säkert är en kombination av trots och att det tillkommit en ny liten varelse till familjen!
Det går nog över förr eller senare!
Idag bjuder dagen på ett besök till svägerskan i Tygelsjö med Tilda så Joachim får lite lugn o ro en stund så han kan vila upp sig inför jobbet som väntar på Måndag, om han ens är kry nog att återgå dvs.
I natt hade han svårt att andas och kallsvettas från o till och har en feber som åker upp o ner som en jojjo....blir kanske ett läkarbesök istället för jobb på måndag!
Inte mig emot för då får jag lite avlastning en dag till =)
Nu avslutar jag men vem vet d kanske dyker upp fler inlägg under dagen/kvällen!
Ha en skön lördag!
Världens sötaste lilla prinsessa som mamma o pappa älskar över allt annat trots sitt hemska humör!

Och sen har vi vårt lilla älskade nytillskott, prinsen Teo, som vi oxå älskar över allt annat!

Våra älskade barn betyder mest för oss i hela universum, att man kan älska ngt så himla mkt så det värker i hjärtat, ens eget kött o blod...Våra liv är kompletta.

Mamma och pappa älskar er!

Inga kommentarer: