söndag 28 februari 2010

Vi har haft en bra dag!

...ja idag har vi haft en bra dag förutom en liten händelse som hände Tilda imorse.
Hon sprang runt i lägenheten med sina skor oknäppta på sig och föll så illa att hon slog i tinningen i huvudet, hon hann inte ta emot med händerna och inte långt där efter somnade hon så vi misstänker att hon fick en liten hjärnskakning. Dock verkar hon inte ha tagit skada av det nu, hon går här o leker o har sig! =)

Vi åkte till Vellingeblomman och gick och kollade på djuren som fanns där inne, lammen , hamstrar och kaniner! Tilda uppskattar verkligen att få komma dit o springa runt o kolla djuren....lite frihet kan jag tänka mig! =)
Vi hamnade på barnavdelningen och sist jag var där med Tilda såg vi en söt liten tält-stol som jag gärna ville köpa till henne men struntade i det då, men nu hade jag min fina make med mig som fick titta på den och vi bestämde oss för att köpa den till henne.........den var ju inte så dyr! ;)

Tilda fick välja själv vilken hon ville ha av dom fyra sorterna; nyckelpiga, groda, bi och en blå ödla eller nåt!
Trodde hon skulle välja nyckelpigan eller biet som e lite mer flickigt men icke, hon valde den blå stolen så den fick följa med oss hem!

Efter Vellingeblomman åkte vi till Coop och handlade det sista som jag inte fick med mig hem härom dagen! Nu har vi mat resten av mars månad =) Känns alltid skönt att få ha storhandlat!
Nu tänkte jag passa på att ta mig en liten tupplur så jag lämnar er med lite bilder, kanske hörs senare igen.

Denna blå stol fick följa med oss hem

Här sitter hon som en liten prinsessa o tittar på Dora!
...äter Marie-Kex i sin nya stol!
Här har vi precis käkat pytt i panna med rödbetor!
Och lillebror bara sover o sover =)
dock är han inte lika trött längre på nätterna =S

Inga kommentarer: