lördag 27 februari 2010

Mys-kväll

Lördags-godis o Coca Cola
Ja här sitter man i sin ensamhet och käkar godis o tittar på Melodifestivalen, Tilda nattas...fattas nu tror jag att maken min somnat inne hos henne då han la henne kl 20....haha!
Teo är lagd en stund och Nelson sover i hallen.
I eftermiddag blev Tilda hämtad av svärmor och dom gick till IKEA och käkade korv, dom var borta i ca 1,30 timmar.....Det var skönt att få vilat lite!
När dom återvände hem åkte jag iväg med barnen till svägerskan i Tygelsjö, klockan var väl runt 15 och vi var hemma igen kvart i sju =O
Maken blev hemma o sov antar jag då han som jag nämnt tidigare är sjuk!
Tack Susanne för att du orkade lyssna på mitt gnäll =) och tack för att du bjöd hem oss......behövde det! Och Tilda hon blev så glad av att få leka av sig lite med Siri =)
Nu ska jag in till Tilda o se om dom bägge sover!
Ha en fortsatt skön Lördag.

Nelson sover i hallen....Teo somnade en stund i sängen...nu ligger han dock här bredvid mig i soffan o kollar läget och hickar!

Inga kommentarer: