torsdag 10 juli 2008

2:a inlägget för dagen!!!

Tildas lekdag är kommen och avslutad för idag.Ja idag vart d dags för Madde och Agnes att besöka oss och medans flickorna lekte fint på mattan på balkongen satt vi mammor o fikade och pratade en massa gojja! Himla trevligt hade vi alla fyra måste jag säga.
Men först när dom kom sov båda flickorna så vi passade på att äta vår fika i lugn o ro medans dom nannade gott! Sen vaknade Tilda ur sin skönhetssömn och hon fick va me när vi pratade, sen vaknade Agnes och båda fick lite mat. Tilda fick syn på Agnes och skulle genast ta tag i henne o känna o klämma för att försöka förstå vad det var för en liten filur som satt mitt emot henne! hehe.... Mätta o belåtna la vi dom på lekmattan och där låg dom o kollade in varandra och leksakerna om vartannat! Himla gulliga o söta vart dom trots att Tilda var lite mer av en vilding än Agnes....Agnes fick nåra små slag av Tilda när hon låg o fäktade av glädje! hihi Bjuder på lite bilder som togs så klart! ;)
Tack än en gång för en trevlig fika och riktit roligt att ni ville komma hem till oss o leka lite =) Tilda tackar Agnes för lekstunden, nu e hon så utmattad att hon somnat i sin säng! Får se hur länge hon sover denna gång, sist blev d 2 timmar i varje fall....

Nu avslutar jag för att ägna mig till att slumra i soffan medans hon sover...hoppas jag får slumra en halvtimma iaf.

1 kommentar:

Anonym sa...

åh tack själv gumman, många fina bilder ju =O) alltid lika trevligt att träffa er, och extra roligt kanske när man är hemma hos någon så flickorna verkligen kan leka hihi* kramisar!!