tisdag 22 juli 2008

Tisdag snart över

God afton kära läsare!

Idag har jag och Tilda varit o fikat med andra mammor från FL (http://www.familjeliv.se/), vi satt o fika på Café Element. Himla trevligt att träffa så många mammor med barn i samma ålder som Tilda. Hon fann en vän vid namn Nellie som är född den 2 februari om jag inte minns helt fel, dom satt så sött o höll varandra i handen ett tag och babbla på som bara den! tihi....Mammorna hade barn i åldrarna 10 veckor och upp till 6 månader, tror vi va 7 st eller nåt, jag räknade inte!

Vi hade tur me vädret oxå faktiskt, vi var lite nervösa att vi skulle va tvugna att sitta inne o låsa vagnarna utanför....men d slapp vi för solen tittade fram o värmde oss!

Detta gör vi gärna om igen! Tack mammor för en trevlig fika o trevligt sällskap!

Nu avslutar jag för idag, får återkomma en annan dag me lite fler bilder o filmer när tilda kryper o äter smakisar!

Imorgon är det bad i Oxie me Agnes o Madde som står på schemat, om nu inte min röda vecka dyker upp dvs, men d gör säkert inget...kan ju följa me ändå o bada Tilda, tror inte Madde har ngt emot att bada Tilda o Agnes samtidigt?!

Ha d gott.

1 kommentar:

Anonym sa...

vad mysigt med en mamma-fika =O) klart jag mer än gärna badar båda flickorna i morgon men de är ju roligare om båda mammorna också kan bada hihi* vi ses i morgon utanför klockan 13! vi ser framemot de gumman =O) kramisar!!