onsdag 23 juli 2008

Bad Dax

Hejsan hej på er igen...

..nu skämmer jag visst bort er med inlägg var dag ;)


Passar på att skriva lite blogg medans pappsen o dottern ligger o leker på lekmattan...hör hur dom viskar o tilda berättar högt o tydligt för mammi hur pappa leker me nallen! haha...så söta dom är! Verkligen älskar min familj så kupiöst mkt, kan inte i ord beskriva hur mkt! Får man lov att va så här lycklig?? Ja det hoppas jag iaf för det är jag......när jag hör min dotter kikna av skratt när min älskade sambo visar en sida man inte sett förr fylls jag av värme o lycka i hela kroppen...sitter just nu o bara ler!
Idag har jag o Tilda varit i badhuset tillsammans me Madde o hennes dotter Agnes...vattnet var lite kallt o smutsigt :( och jag kunde inte bada denna gång tyvärr...men trevligt hade vi ändå! Tack så mkt för en trevlig stund min vän! Ser framemot nästa vecka när vi ev. kommer ut o hälsar på...nämnde till sambon att vi kanske kunde åka tillsammans ut till er då din har semester...kanske grilla eller nåt o vädret tillåter, när min slutat typ?!



Lämnar er me lite bilder o filmer som togs idag på badet.
Det får bli filmer en annan dag, kämpat på i en timma nu me att få me dom nu men det vill sig inte ikväll. Får bli en annan dag!

Inga kommentarer: