tisdag 15 juli 2008

Tisdag kväll.

Dags för en uppdatering känner jag nu! Nu sitter jag här i soffan o surfar på min nya bärbara dator medans gubben sitter o tittar på nån film om nån morgan pålsson eller nåt i den stilen. Verkligen inte min typ av humor så han får se den själv men han har iaf äran att ha mig bredvid sig nu när man har denna datorn. Haha.....skämt o sido!
Vet väl inte riktigt vad jag ska skriva direkt. Inget spännande har hänt här inte, dagarna flyter på som vanligt. Gubben jobbar o jag går här hemma o tar hand om vår lilla söta dotter. Som för övrigt börjar bli väldigt pillig...dvs hon ska ta på allt hon kan komma åt! hehe. I går vart vi på fotboll o Tilda skulle passas av Hanna, o även denna gång var hon en lugn o fin stinta! Hon är så duktig vår älskade lilla dotter!

I dag fyller svärfar år...närmare bestämt blir han 60 år så jag passar på att önska honom ett stort GRATTIS från oss alla här! Han har inte svarat i telefonen, så jag passar på här att nämna det så han inte tror att vi glömt bort honom (ifall han nu läser dvs.)

Tänkte lämna er med lite bilder och nån film, speciellt den ena filmen e rätt rolig....jag nämner för folk att hon är rent paralyserad av fotboll o ingen tror mig, dom tror att jag skämtar. Nu har jag bildbevis!! Hon är pappa upp i dagen, e hon grinig o d e fotboll på tvn blir hon lugn o fin!

Ha en fortsatt bra vecka gott folk så hörs vi av en annan dag, och då lovar jag att skriva mer!

Helt paralyserad e vår lilla tös!
Pratglad liten tös tills hon får syn på kameran!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha gud vad söt hon var på filmen :) Som sin far inne i spelet? *ler* Alltid kul och se små film snuttar :)