onsdag 2 april 2008

2008-04-02


God morgon!


Det var ett tag sen man uppdaterade med text i förra bloggen! Hoppas nu alla mina vänner hittat hit till denna!?
Undrar om d e ngn som över huvudtaget läser min blogg?! Aja det kan kvitta, jag skriver för min egen skull egentligen.
Skönt att få skriva av sig, jag tillhör ju en av dom som älskade att skriva dagböcker när jag var mindre och det är rätt så roligt att ta fram dom idag o läsa vad man tyckte o tänkte då för många herrans år sedan! hehe....

Hoppas mina video snuttar är trevliga att titta på med undantag från min röst då förstås...haha!?!




Vill passa på att gratulera Madde (http://bengtssonmadeleine.blogg.se)/
som äntligen har fått sin lilla tös, storken kom på besök till sist!
Hoppas förlossningen gick bra o så.

Påsken är över och snart är det dop dags för vår lilla dotter.
Tilda sitter här i sin sitter o pratar på som bara den, börjar bli rastlös hör jag men jag hinner nog skriva lite till.
Hon utvecklas med stormsteg...börjat prata o le ofta o mkt! Hon har hunnit med sitt första restaurang besök utan några större problem, hon fick flaska och sov i sin vagn. Vi firade nämligen Tildas farmor på hennes 55 års dag!

Tänkte sätta in lite bilder från detta och påsken plus en eller två filmer kanske när hon badar o leker!





Hoppas ni får en trevlig dag så hörs vi en annan dag! Hade ju varit roligt att få lite kommenterarer så jag vet att ngn varit här o läst o kollat läget...

På återseende // Gizmoliten med familj

1 kommentar:

Anonym sa...

HejHej! nu har jag ockås hittat hit!!! kul o se lite bilder igen!!! ses om enliten stund!! kram