måndag 7 april 2008

Goder afton gott folk!

Sitter här nu o tänkte uppdatera lite!

Händer egentligen inte så himla mkt i mitt liv, det kretsar kring vår underbart söta dotter.

Hoppas nu alla mina trogna bloggläsare har hittat hit nu? Vore ju trevligt att få en kommentar eller två så jag vet att ni fortfarande är med mig! ;)


Sitter här o ammar Tilda medans jag skriver...himla bra det dära med amningskudde! Man har händerna fria till att göra annat!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om!

Tilda har varit mkt grinig dom senaste dagarna, har förstått att det varit magknip! Trodde det skulle hjälpa med att ge henne minifom droppar men tji fick jag...d slutade med 2 dagars rejäl skrik fest o så igår äntligen bajsa hon o nu är hon sig själv igen. Så nu har jag slutat med dessa droppar för att se om d hjälper!


Nu ligger hon här o tittar på mig o skrattar o "pratar"´...så sött att man smälter. Det är så himla roligt att följa hennes utveckling.
Mammas lilla busunge är vad hon är....

I dag har vi varit o fikat på Mobilia med en annan mamma o hennes son som vi lärt känna via Familjeliv, skönt att ha ngn att gå i stan med och fika med. Slippa vandra i ensamhet!Väntar fortfarande på att få träffa lilla Julius o Tilda vill lämna över presenten vi köpte! =)

Finner det lite svårt just nu att skriva när jag har en sparkande Tilda i famnen!!!Får avsluta me lite bilder istället.....Återkommer när jag har lite mer tid över!














1 kommentar:

Anonym sa...

Har följt dina bloggar sedan att jag av en slump kommit in på din sida på lunar:)Följt hela bloggen och graviditeten från starten..Tycker om dina bloggar och er dotter är så söt...Tycker du borde skriva oftare *ler* Mycket med babyn kan jag tänka :)
Kram