fredag 18 april 2008

Fredag kväll.

God afton mina vänner!

Nu har man bebis fritt...har nämligen precis nattat vår lilla dotter! Så nu sover hon gott o sött i sin säng och mammsen får fritt till att sitta här o uppdatera i sin blogg så ni kära läsare har ngt att gotta er i!


Idag har jag o Tilda varit ute på Jägersro o shoppat lite...var först in på coop o handla lite matvaror o sen systemet för att handla lite vin.

Efter det gick vi till H&M för att hitta kläder till Tilda, då jag upptäckt att hon vuxit i storlekarna! Men givetvis har jag inte velat inse detta problem utan jag har hela tiden skyllt på att kläderna krympt i tvätten...*skrattar*

Men nu måste jag inse fakta att vår lilla sessa faktiskt växer!!

Hon har börjat leka med sin tunga nu och äta på sina händer...hela tiden händer nya saker i Tildas värld!





Och det är så härligt att få spendera dagarna med henne och upptäcka världen tillsammans med henne, synd bara att pappsen inte få uppleva det lika mkt som jag....men det kommer nog det med!

Tänk att 2 människors kärlek till varandra kan skapa ett sådant fint mirakel som en liten bebis...helt ofattbart.

Ja....*suck*...vad ska man säga?!

Lyckan är i varje fall enorm gentemot Tilda, kärleken är större än störst till henne...min o jockes kärlek till varandra är större än innan.
Att skapa ett sådant fint mirakel tillsammans har stärkt oss som par och nu som familj!
Vilket väder vi haft idag...helt underbart! Läste på nyheterna att det ska vara så här fint väder resten av helgen och även nästa vecka.....underbart!

Imorgon väntar vi besök av en vännina till mig och hennes barn, ska bli himla roligt! Vi träffas inte så ofta nämligen men när vi väl gör det känns d som om det var i går vi sågs.....tihi.
Annars händer här väl inte så mkt i helgen, eventuellt ska vi kolla på säng på söndag, behöver verkligen införskaffa oss en ny och högre säng då jag anser att denna vi har nu är rent för låg för mig som varje natt ska tvingas ta mig i o ur den ett x antal gånger....det tär på knä o rygg tyvärr.

Nu tänkte jag lämna er med lite bilder...kanske har ni sett dom förut kanske inte?!



Trevlig helg gott folk!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha* de där med kläderna känner jag igen... agnes börjar ta sig upp till storlek 50 nu men jag har också skyllt på att kläderna i storlek 44 krymt i tvätten ;p underbart att läsa att er kärlek som par också växt sedan ni fick ut ert mirakel =O) kan man vara lyckligare undrar jag?