fredag 27 juni 2008

Känner mig som en prinsessa

Här börjar dagen ta fart på Hairpoint, kl var 10,30 när jag kom dit o färdig blev jag ca 14,20.
Går verkligen inte att beskriva känslan som infann sig när jag satt där o förvandlades från fula ankungen till svan...overkligt. Min blivande kommer tappa fotfästet när han ser mig entra kyrkan den 13 september kl 15. Min trogna tärna var me mig under dagen, tack Hanna...hoppas det inte var allt för tråkigt o hoppas dom inte var allt för sura på dig på jobbet när du kom försent!













































Känner mig verkligen som en prinsessa, o jag kommer bli så grymt vacker den 13 september...ni anar inte!
Känner knappt igen mig själv när jag ser mig själv i spegeln o på fotona!
Så vacker har jag nog aldrig varit...fan jag e ju snygg!!! hehe....

4 kommentarer:

Anonym sa...

tack för idag min vän fy fan vilken snygging du blev!!!!!

Anonym sa...

åååh du är ingen ful ankunge ju!! men WOW siken pang-brud du bli!!!

Anonym sa...

gud va fin du blev:)Inte för att du såg dålig ut innan:)/Ana

Anonym sa...

Malmös vackraste brud kommer du bli :)