måndag 9 juni 2008

Ny vecka ... igen!



Goder afton i stugorna!

Tänkte bjuda er på lite färska foton tagna idag, har väl inte så mkt annat att bjuda på just nu vad jag kan komma på!

Kan iaf berätta att härom dagen när vi lagt Tilda..som nu sover i eget rum...runt 22 så trodde jag att hon skulle väcka mig som vanligt runt 05 men icke...kl.06 vaknade jag o undrade vad som stod på, trodde jag somnat ifrån henne så jag gick upp för att se så hon andades...haha..vilket hon gjorde, hon sov som en stock...hon väckte mig först 08,15!!! Duktig kicka som sov från 22-08,15....mammsen fick ännu en hel natts sömn! Välbehövligt.

Man märker hur hon utvecklas mer o mer...dock är hon inte så intresserad av smakisarna förutom då äpplepurén, så jag krusar inte...Hon vill stå mkt i våra knän, börjar skratta mer o mer, tar tag i allt o vill ha d i munnen, ser på långt avstånd, urskiljer folk från folk...ja listan kan göras lång på vår lilla sessa! Hon är iaf duktig, mammas lilla älskling...o ja pappas med!

Inga kommentarer: