söndag 29 juni 2008

Halv kändis in sight!

Innan jag berättar varför jag valt den rubriken vill jag först börja med att tacka för dom fina kommentarerna jag fick i förra inlägget! Det värmde! tihi...Kände mig verkligen otroligt vacker o kan inte ens föreställa mig hur jag kommer att se ut den 13 september när klänning o slöja oxå är på plats. Kommer nog tro att jag drömmer den dagen, men för en dag får jag iaf se ut som en prinsessa o ingen...jag menar INGEN kan få mig att känna mig ful den dagen eller mindre värd! För jag vet att jag kommer vara världens vackraste iaf i min blivande mans ögon och det är huvudsaken! Jag verkligen längtar tills jag får stå brud och få säga ja till min älskade i kyrkan men alla vänner o familj som vittnen. Vilken underbar dag vi kommer att få...och få äran att dela den med vänner o familj är verkligen guld värd!!! Kan det inte bli den 13 september nu!?!Funderar lite att skriva en liten kärleksförklaring till min blivande den dagen men jag vet inte....får se hur jag gör.
Vi håller just nu på att finna en fin låt vi kan dansa vår bröllopsvals till.....hmm. Det är svårt, hade ju varit roligt att göra nåt skoj av den men jag har en fegis till sambo...haha.
Finns speciellt en rolig som jag hittat på youtube via en väninna...skit ball...haha... http://www.youtube.com/watch?v=ImBaVm7K6Do
Men det blir nog en helt vanlig vals antar jag....får öva lite på att dansa vals bara så vi kan det när det väl gäller!

Nu ska jag berätta vad jag menar med rubriken:
Vi tog oss en liten promenad tidigare i kväll och på vägen tycker jag mig se en tjej jag känner igen men gick o fundilerade lite o kollade ngra gånger för att vara säker...hon gick bakom oss med en barnvagn...Jocke frågade om jag kände tjejen och jag svarade tillbaka att det gjorde jag inte men hon ser så bekant ut...jag nämner då för honom att hon är väldigt lik Helen Seger..ni vet Zlatans tjej. O Jocke tyckte inte alls det först men sen när han fått lite betänke tid så tyckte han detsamma. Vi fortsatte vår väg till centrum och på vägen tillbaka hem kom hon gåendes bakom oss igen o denna gång hant hon förbi oss då Nelson stannat o nosat lite länge på ett ställe och jag blev mer säker på att det var hon men däremot blev jag förbryllad över att hon gick med en liggvagn med ett spädbarn i..jag hade fått för mig att hon födde lilla Vincent före mig, så när vi kom hem gick jag in på Internet för att söka på just Zlatan o fann då att hon födde honom i början på Mars vilket då innebär att lilla Vincent knappt är 4 månader....=) Så nu är jag säker på att detta var Helen Seger som är hos sin svärmor på besök!! Nämner inte vart hon bor eller vart dom befinner sig men lite roligt hade det varit om man stött på Zlatan här oxå. Fan grämer mig att jag inte stannade o pratade lite som typ söt pojke, va heter han osv...då hade jag fått veta om det var så eller inte.....haha.
Tjejen vi misstänker hade liknande slitna jeans, flipflops, håret exakt så o lika blont plus brillorna liknade desssa...Nåväl, nog om det!

Idag begav jag mig till Jägersro för att handla lite köttfärs och fick även fixat en laptop med mobilt bredband, får hem detta på onsdag förhoppningsvis! Så nu försvinner denna dator in i en garderob för att kunna plockas fram när Tilda kan börja klinka på en! Och istället för detta bord denna står på idag kommer här att stå en skön fåtölj med ett sött litet bord bredvid.......

Imorgon fyller Tiger 10 år...gamla gubben! På Tisdag blir Tilda 5 månader, stora tösen nu ju...tiden går så fruktansvärt fort. Vår lilla ängel är så duktig, vi nattar henne runt halv tio och hon sover till 7 var morgon, hon får sin flaska och somnar om o sover till 10-10,30...skönt. Hon börjar bli väldigt intresserad av våra ansikten o vill gärna ta tag i vår mun eller näsa för att dra d till sig o smaka på det...haha. Hon är glad för sin Bumbostol, hon kan ju va med vid middagsbordet nu ju på ett annat sätt...hon börjar bli riktit intresserad av det vi stoppar i oss nu då hon får va me när vi äter så snart kan jag säkert börja på allvar o ge henne smakisar, hon har inte riktit visat intresse direkt tidigare!
På onsdag ska Hanna passa våran Tilda då vi ska bege oss till Danmark o handla spriten till bröllopet, ev tar vi oss en avstickare till Fields oxå när vi ändå är där över....Tror Hanna klarar sig galant med Tilda, Tilda verkar iaf förtjust i både henne o Lisette (som var här igår o hälsade på en liten stund innan hon skulle till jobbet). På fredag ska vi åka till Eslöv o hälsa på Katarina o hennes sambo o barn....blir en trevlig kväll tror jag! Sen ska vi bara ta det lugnt i helgen som kommer då det är min älskades sista helg innan jobbet. Semestern börjar närma sig sitt slut för honom...stackarn.
Men from oktober ska han antagligen va pappa ledig en vecka var månad för att jag ska få chans att jobba lite o komma hemifrån!

Nä nu ska jag joina min älsk i soffan o titta på fotbollen som spanien just nu leder...heja spanien...torres o fabregas är grymt bra...o söta! hehe...min ingen klår min älskling förstås!

Ha d gott.

Inga kommentarer: