tisdag 17 juni 2008

Tisdag




Goder afton i stugorna!

Lite kommentarer hade ju inte suttit fel från er om ni ändå är inne o läser, e ju så roligt att läsa från er (om ngn nu läser dvs förutom familjen =P)

Nu sitter jag här igen för att uppdatera er litta granna om vad som händer o sker här hos oss. Har fastnat i ett korsord så jag tänkte jag sätter mig här istället o skriver lite. Har dock inte så mkt att skriva om egentligen, har ju inte hänt så mkt sen jag skrev sist...fnissar.

Idag har jag och Tilda fikat med Madde o Agnes på Mobilia, vilket var himla trevligt...några timmar flöt fort. Vi vandrade in på Lindex o shoppa loss lite till våra söta döttrar..hehe, sen begav vi oss till Espresso House o tog en fika och Tilda pladdra på som aldrig förr med Agnes men jag tror inte hon förstod så mycket av vad min lilla tös sa...skrattar. Men himla kul och se hur Tilda reagerade på en annan liten bebis...haha.

Hon var dock rent slut ikväll, lite trött o grinig innan hon fick ro vid nio tiden, får se hur länge hon sover inatt.
Men åter igen var det himla trevligt att äntligen få träffa den person man pratat med i åratal över nätet, antagligen har vi mer gemensammt idag än vad vi hade då =P
Det gör vi gärna om snart igen!
Tack Madde och Agnes för en givande dag på stan!

Imorgon åker vi till Blekinge och bli borta ända till Lördag, tanken var att vi skulle hälsa på Lisette och Nathalie men det ser ut som att vi inte kan träffa ngn av dom, vi ska nämligen till Karlskrona på torsdagen o gå på nån marknad där och sen skulle min blivande hjälpa sin far att stänga då han inte har ngn hjälp då, tanken var ju som sagt att vi skulle hälsa på Lisette där efter men dessvärre får vi ta det en annan gång. Och Nathalie tänkte vi åka till på lördag men hon verkar inte heller kunna då....så d får vi skjuta på tyvärr!

Men det kommer ju fler gånger som vi åker upp....
Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen gå å nanna kudden då man ska upp tidigt imorrn o köra till mammsen! Vi höres gott folk!

Ha en trevlig midsommar om vi inte hörs innan och glöm inte heja på sverige imorrn kväll....Hoppas vi vinner!!(för min gubbes skull =P)


Bara måste sätta in denna söta bild på vår underbart goa dotter som vi älskar över allt annat på denna jord. Inget går upp mot detta lilla mirakel! Här är hon 5 dagar gammal och har på sig världens sötaste lilla pluto pyjamas!

// Mamma & Pappa älskar dig...fast du växer så det knakar..tihi.




1 kommentar:

Anonym sa...

jag läser juuu aaaaldrig dina bloggar men okej då, jag kan kommentara ;D haha* tack själv för en helt underbart mysig dag! de gör vi också, mer än gärna om - mycket snart!! du, jag glömde fråga dig - jag undrade var du hade köpt den där som satt på Tildas bilbarnstol, den som satt på handtaget med nallarna, där du bland annat drog ner en nalle som snurrade upp sig igen? (vet du vilken jag menar?). Kramisar å hoppas ni får de mysigt i blekinge!