lördag 20 december 2008

Lördags kväll....

....och granen är inköpt och klädd med hjälp av mamma! Är väldigt stolt över vår gran i år, riktigt fin och stor är den. En kungsgran me stänk av silver. Köpte även lite nya julgranskulor i silver så klart så det matchar resten av kulorna...kör blått och silver även detta år! Ngra kulor är röda då dessa symboliserar min pappa!
Kommer lite bilder här längre ner på detta.
Mamma o Tore och Jouni var här tidigare och fikade lite, dom hade med sig sin lilla tax Fia....så grymt söt och liten......hihi. En riktig kelegris va hon, Tilda undrade lite va d va för ngt, hon klappade fint men var lite förbryllad över Fia. Hon är ju van vid stora lurviga hundar....haha
Bilder på Tilda o Fia finns i hennes blogg om en stund....titta gärna in där! Tror hon har en del att skriva ikväll.
Idag har min make klippt sig, blev smått förvånad när han kom hem då han inte hade den frisyren han brukar klippa utan en mer kortare variant....men fin blev han iaf min älskade man! Sen körde jag iväg själv och handlade lite julklappar och en julklänning till Tilda, det var jag och resten av Malmö! =O Fast köerna var ändå inte så långa just när jag ställde mig, tack o lov.
Nu har vi bara en liten kvar att införskaffa oss till Siri sen e vi klara med julklapparna....bara maten oxå som ska inhandlas på tisdag!En kungsgran naken!
&
...här börjar ljusen och allt anant komma på plats

Och här är den klädd! Och under granen ligger alla julklappar som är från oss, fler lär väl komma!

Här är 2 foton på oss när vi visar vår kärlek =P

Bilden ovan är på mamma, tore och fia....nedan är på mammi o fia

Och bilden här under är på min bror och fia

Avslutar med en bild på våran älskade lilla prinsessa....fler bilder finner ni inne på hennes blogg hädanefter! Nån enstaka kommer att visas här men större delen av foton på Tilda kommer hädanefter att finnas att skåda där inne! Vill ju locka med läsare ;)

Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

Verkligen en fin blogg du har...Kul att sitta o läsa när man sitter hemma i sin ensamhet..Puss o kram Vivvi