lördag 20 december 2008

Lördags morgon

Lördags förmiddag och solen skiner så vackert utanför fönstret! Gubben sover tillsammans med sessan vår och jag njuter av min lilla egentid, egentligen är jag med trött men känner inte för att sova direkt.
Jag har fixat till mig, diskat och små städat lite......senare ska antingen vi som en familj iväg och skaffa gran, julklapp åt Tilda och en julklänning...eller så kör jag själv! =)
I eftermiddag kommer mammsen hit och visar upp deras nya familjemedlem...lilla fia, en tax.
Här kommer lite ego bilder igen och nån bild på dotra vår plus lilla fia!
Ha en bra lördag!
Ciao!!!

Tindra till vänster och Tilda till höger, bästa kompisarna åker tvillingvagn i stan =)

Här har vi lilla fia, en söt liten tax! Ska bli spännande att träffa den och se hur Nelson reagerar!

&

Här nedan har vi mig igen, tagit för exakt 10 minuter sedan!

Ps. Ni glömmer väl inte bort vår dotters lilla blogg?!?

Inga kommentarer: