torsdag 11 december 2008

svar på kommentar

""va fina foto gumman =O) blir inte tilda trött efter ett bad? för de kör jag med Agnes när hon är jobbig om kvällarna, då blir de bad, sedan vällingflaskan i sängen så somnar hon nästintill direkt. de funkar 98% av gångerna! annars vet jag inte vad jag ska ge för tips.. de där med vällingen är också en sak, för ger jag agnes sin "god natt välling" med henne uppe i famnen kan hon nästan somna men sedan hinner hon liksom vakna till igen när jag lägger henne ner i sängen, sådärför får hon vällingen i sängen så dricker hon själv och somnar liksom med de, naturligtviss sitter jag brevid sängen hela tiden så jag snabbt kan byta ut nappflaskan mot nappen när hon somnat. kramisar!!/ Madde o Agnes""

Tack för kommentaren, men måste bara svara. Tilda blir inte trött av att bada, och visst det kanske fungerar med flaskan i egen säng till nattningen men problemet är att hon inte håller sin flaska själv. Och så fort man lämnar henne ensam vaknar hon o gallskriker så enda sättet är att ha henne i famnen o vänta tills hon blir trött, sen bära in henne i vår säng o det tar oftast 10 min till en kvart att få henne att komma till ro. Hade vi lagt henne i egen säng o suttit bredvid hade det gått mkt sämre än så. Sist satt vi i 2 timmar och hon bara gallskriker. Det är precis som om hon har problem med att sova........trött som attan i soffan, pigg som en mört i sängen........men tack för förslaget.
Ngn mer som har ngt förslag?

1 kommentar:

Anonym sa...

Maila mig på denisesjoberg@hotmail.com vad du vill ha. typ färger och så samt användarnamn & lösenord och så så ska jag nog fixa ngt..
annars ä allting bara bra. Lite trött börjar jag bli i kroppen men annars bara fint! Bra med er med? kram