fredag 2 maj 2008

Fredag....

Ja nu e d fredag o just nu sitter jag ensam hemma förutom djuren då förstås....Gubben tog Tilda med sig till Mobilia så jag kunde få lite egen tid. Passade på att njuta av en skön lång dusch som allt som oftast blir fruktansvärt snabb när sessan är hemma o jag e ensam me henne. Så nu passade jag på att njuta. Passar även på att komma in här o uppdatera lite med bilder tänkte jag från vår korta vistelse i Blekinge, vilket blev Tildas första majbål. =)
Imorgon är d dags för min efterlängtade massage o makeup....ler...som jag ska njuta!
Tror bestämt att lilla Tilda blir pappas lilla flicka när hon blir större =) Det e bara han som gäller om kvällarna här hemma....haha. Lite skönt för mig som kan pyssla lite i hemmet, men d e ju klart att hon ska få va pappas flicka om kvällarna, jag har ju henne hela dagarna annars =)
Ha en skön helg och på återseende!

Inga kommentarer: