söndag 18 maj 2008

Söndags afton.

Ja söndagen börjar närma sig sitt slut och en ny vecka är på ingång.
Planeringen av bröllopet är i full gång men vi kan inte riktigt komma överrens...suck...börjar ju bra. Hehe....
Men kul att planera trots att vi inte har en sån jätte budget, man får helt enkelt prioritera vad som är viktigt för oss på vår dag. Inte det lättaste, man vill ju så mkt mer tyvärr...
Vi får försöka trixa lite o så...o vi har nog möjlighet att öka på vår budget lite plus att vi får spara lite nu var månad. Dessutom kan man fixa mkt själv till ett mycket rimligare pris...så vi har gjort upp en budget plan som vi måste hålla, förhoppningsvis kan man minska några sakers kostnad då jag inte e helt säker på vad d kommer att bli så ett max pris är satt. Ja d ska bli kul det hära...haha.
Om vi bara kunde komma överrens om det viktigaste...kyrka eller rådhus!?! Det är frågan...jag vill kyrka så klart o d ville ju han med tills det var dags att bestämma sig för vem man vill ha som brudtärna och bestman, då blev d jobbigt för älsklingen....fnissar. Jag tror mig ha mitt val klart till brudtärna...hoppas bara hon vill.
Man ska tydligen ha toastmaster och värdpar på sitt bröllop o där e vi nog oxå ganska överrens..hoppas bara dom är intresserade.
Håller er uppdaterade så gott jag kan...
Nu ska jag försöka sova innan stintan ska ha mat igen...hoppas väl lite på att hon sover till sex idag med men det är nog för mkt begärt.
Natti natti gott folk....vi hörs!

Inga kommentarer: