fredag 4 februari 2011

Färdigt resultat

Här har ni det färdiga resultatet från min beställning hos Hand by
Mima ( länken finner ni här till höger- MammaMima)
Otroligt fint och jag är otroligt nöjd!
Ingen har en likadan som min prinsessa ;)
Tack snälla du!
Och dregglisarna o snutten verkar vara oerhört fint det med! :)
Längtar tills det dimper ner i brevlådan :)

Nu sover barnen och det är dags att renbädda våra sängar, sen
väntar fredagsmys för mig o älsk!
Var iväg nu i kväll o handlade på Coop med Åsa ;) så nu e allt
inhandlat till kalasen förutom 3 småsaker, d får jag ta imorgon på
Ica!

Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Mamma Mima på Landet sa...

Varssegooo...=)
Trist att det tog sån tid bara! =/ Sorry för det!
Ibland går det inte som man tänkt sej helt enkelt! Haha...

Imorn blir det nog bandy hela dan. Inez har visselrigen sovit nästan hela dagen, men hon verkar ändå må rätt ok.
Va ska ni hitta på?

Kram!