torsdag 3 februari 2011

Torsdag eftermiddag!

Teo vilade efter att vi lämnat storasyster på dagis och han sov till
lite i ett! Grymt skönt o avkopplande så även jag struntade i
sysslorna o gick och la mig på sängen mellan kvart över tio o kvart
i tolv! Välbehövligt!!!!
Men när lilleman vaknade ja då börjades d igen....gråt, skrik o
gnäll....kan ju säga att jag är rätt slut i huvudet efter dessa
dagar med höga noter!
Jag gav han en alvedon och en tandborste att tugga på, det verkade
göra honom nöjd ett tag iaf! ;)
Strax efter två klädde vi på oss o begav oss sakterligen mot dagis
men först tog vi en sväng inom affären!
Hämtade Tilda som var överlycklig, hon hade fått sitt kalas, 3
balkonger och ett kort med blommor på, glass!
Nu e vi hemma och teo somnade så fort jag la honom...måste säga att
d e grymt skönt att få vila öronen lite ;)
Jag har hunnit förbereda middagen, hänga tvätt o vika tvätt :)
kanske kan man ha maten klar tills maken kommer hem!
Tilda tittar på tecknat, i vanlig ordning ;) o hon verkar må bra och
förkylningen verkar inte bli mer....än!
Nu ska jag återgå till hemmet...

Tjingeling.....

Inga kommentarer: