onsdag 9 februari 2011

Vårväder denna Onsdag!

Först vill jag tacka MammaMimma (länk till höger) för dom fina
sakerna som damp ner i brevlådan idag! :) otroligt fint! Tilda tyckte
linnet va så fint så hon ville ha d på sig inatt! ;)
Tack än en gång!

Vår nya laptop däremot lyser med sin frånvaro! :(

Ja vilket strålande väder vi haft idag! Ljuvligt...
Solen sken och fåglarna sjöng in våren...dagen bjöd på en spontan
promenad med vovve och son...en lång sådan, på ca en timma :(0
Nelson fick även lite pälsvård!
Jag tror inte alls på dom som säger att snön är på väg tillbaka,
näe för idag var det vår i luften! Låt d fortsätta så....

Efter promenaden gav jag Teo lunch och som vanligt är det en glad
liten kille som gapar stort :) ... Tyvärr måste jag skriva att vi
ropade nog hej för tidigt när d gäller sjukdommar att d skulle va
över :(
Mmm för igår kom bakslaget...ögoninflammation! Och dunderförkyld!
Ska d aldrig ta slut?!? Stackars Teo, bara han e frisk till måndag då
d e dagen D! :)

Igår kväll vart jag på möte på jobbet så nu e d klart och
officiellt, papprena påskrivna! F.r.om 1/3 blir d natt på prov t.om
augusti! 14 nätter på 5 veckor och en frivecka på 9 dgr!!! Nice...

Nu nattar man barnen och d verkar som om sessan var trött för hon
somnade nog nästan med flaskan i munnen ;) jag hann nog precis skriva
klart rubriken så sov hon :)

Imorgon ska Teo till tandläkaren på em så mormor kommer och passar
storasyster under tiden och på fredag är det Tildas sista dag på
klarinetten! På gott och ont....

Nu orkar jag inte skriva mer... Hörs en annan dag!

Tjingeling....

1 kommentar:

Mamma Mima på Landet sa...

Wee... va glad ja blir att hon blev glad! =) Det är ju faktiskt det allra viktigaste! =)

Hoppas ni har det bra i stormen! Här är det rätt ok nu. Låter så iaf!
Snart ska jag åka å hämta min kompis vid hamnen, båten är försenad! =(

Han en bra helg! Kram!