fredag 4 februari 2011

T.G.I.F

God morgon blogg!
Natten var väl bättre för lillemans del som fick sovit hela natten.
Och morgon hittills har varit lugn, dvs inget gråt gnäll eller skrik!
Åh gu va nice för mina öron ;)
Natten för resterande i familjen har väl inte varit allt för skön,
Tilda kom in till oss vid fyra tiden o hostade som en galning .. Jag
gick upp o hämtade en kudde till att höja i huvud ändan,
nässpray.... Sen hör jag henne säga pappa pappa jag kräkte nu!
Genast tänker jaha nu e d kört, kräksjukan!
Men upptäcker när jag ska torka upp det att d bara är slem från
hostan som kommit upp! Tack!!!
Ger henne den sista hostmedicinen o hon somnar om!
Vi sover till 07.30 sen steg vi upp....
Jag ringer vc o ber dom förnya Tildas recept på Cocillana Etyfin och
dom tror d ska gå bra och än så länge har dom inte hört av sig med
ngt negativt besked!
Så nu tror jag att våra kalas i helgen blir av! :)
Det går på rätt håll nu....
Tänk om bara våren oxå kunde komma nu.,..

Dags att klä på oss o gå ut med vovven i blåsten :(

Det är iaf fredag idag :) ha en bra fredag kära blogg och läsare!

Inga kommentarer: