fredag 11 februari 2011

God kväll

Jag är dålig på att uppdatera men ha tålamod kära läsare jag
lovar att bli bättre!
Förklaringen till min dåliga uppdatering beror på sömnlösa
nätter! All energi har runnit av mig de senaste dagarna!
Det är Teo som hållt mig vaken...eller nä inte vaken utan mer
halvsovandes på soffan med honom på bröstet!
Hans hosta är inte att leka med, och jag är glad att det är helg nu
så jag får en chans att återhämta mig o samla energi! :)

Ikväll njöt jag av den kärleksfulla närheten från vår söta
prinsessa, så gullig!
Vi låg i sängen o kollade på Nicke Nyfiken, hon pussade o kramades
och det som värmer i ett mammahjärta...jag älskar dig mamma! Det är
kärlek! Det lever man länge på!

Imorgon är en stor dag, på gott och ont!
Vår spidermonkey blir 1 år! Ett år sen han låg i magen o väntade
på att få se dagens ljus... Just ikväll för exakt ett år sen
började jag känna av att ngt va på gång att hända!
Och imorgon för ett år sen föddes vår välskapta son!
1 år..vart tar tiden vägen!?
Vill ha min bebis tillbaka...ångest för att han blivit stor o ska
börja på dagis på måndag!

Så dagen till ära imorgon så ska lilleman få presenter från oss,
ska baka tårta o på söndag kommer farmor, faster o kusinerna och
faster Natta för att fira båda barnen!
Så då får dom ännu mer presenter!

Nu tror jag minsann att jag ska gå o lägga mig o mysa med min vackra
make

Todeloo

Inga kommentarer: