torsdag 17 februari 2011

Sjuk!

Ja idag kom det som man trodde man lyckats klara sig ifrån! =(
Började visserligen känna av det igår eftermiddag men det eskalerade i natt och i morse mådde jag skit och gör så än.
Bihålorna igen misstänker jag, huvudet bultar som bara den o det känns som om det ska sprängas vilken minut som helst och inte ens Alvedon verkar hjälpa mot detta huvudbry ;)
Idag började min mans pappaledighet med Teo så han och barnen är på inskolning på dagis fram till 12 och jag skulle ha varit på kurs idag på jobb men tyvärr fick jag avboka denna!
Hade inte orkat sitta där o försöka lyssna o ta in information om företaget...o ta en alvedon hade ju inte hjälpt direkt!
Nu medans dom är iväg på dagis tänkte jag försöka få vilat men jag fann ingen ro att ligga i sängen...varför är det så?
Att när man äntligen får lugn o ro i hemmet så kan man som mamma/kvinna/fru inte finna ngn ro till att sova lite??
Nä man känner att man inte har tid att vila är så mkt finns att göra medans man är själv som typ städa, tvätta, småplocka osv.....
Man e ju skadad....haha
Så nu sitter jag här o skriver istället och slötittar på nån såpopera på tvn!
Imorgon ska man ett ärende vid halv två men får se hur jag gör om ja mår bättre eller sämre =/
Innan dess vid niotiden ska jag få mitt hår fixat av Emilia som gör sin praktik på en salong i Limhamn...spännande då jag inte riktigt bestämt mig hur jag vill göra med mitt hår!
Ska jag klippa av det? Färga det eller tona d blont igen med slingor? Skaffa lugg eller sneklipp (hmm)
Ja vi får se vad jag väljer att göra.......
Resultat får ni se imorgon väl...om jag blev bra dvs ;)
Nä nu ska jag försöka kurera mig så jag blir bra igen....
Todeloo

Inga kommentarer: