lördag 5 februari 2011

Lördag o kalasdax

Natten till idag var väl inte så där jätte rolig direkt! Båda
barnen vaknade samtidigt kl 04 i vägrade somna om, Teo fick lägga sig
inne hos pappa och jag la mig hos Tilda o d va trångt kan jag säga ;)
men allihopa somnade om till åtta!
Svärfar/farfar dök upp kl 02 inatt så han sov gott på soffan när
vi steg upp!
Vi åt frukost och sen skickade jag iväg alla inkl hund så jag fick
städat ordentligt!
Tårtan är gjord och det saknad enbart ljus på den! E rätt nöjd med
slutresultatet på tårtan, hoppas bara den e god oxå!
Lite tråkigt att vi inte blir så många idag :( familjen Olsson är
sjuka (kusinerna) farmor o Claes e sjuka o nu fick vi besked att inte
heller faster Natta kommer hon skulle tydligen måst jobba :( Tilda e
lite ledsen över detta, hon har sett framemot kalasen i helgen :(
Mamma-hjärtat gör ont o se prinsessan så ledsen :(
Men imorgon blir det livat med alla barn :)

Nu ska jag återgå till mitt dvs ner i källaren o packa in farfars
paket, hämta upp dricka o blöjor från källaren, duscha o börja
förbereda maten!

Ha en fortsatt bra lördag....

Inga kommentarer: