tisdag 8 februari 2011

Tisdag morgon

Hade en blogg torka igår som ni märkte! :(
Har väl inte så mkt att skriva om nu heller direkt, tänkte mest
titta in o säga hej! ;)
Barnen e vakna o d e full rulle direkt som alltid, o d e så skönt att
lilleman är tillbaka till sitt gamla Goa jag nu kan ni tro....

Vilken storm d varit inatt o är än... Tur man inte ska gå ut mer än
nödvändigt. Blir en morgonpromenad med vovven sen blir d nog inne-
dag....

Igår hände inget direkt, Tilda va på dagis, jag tvättade o teo
vilade o lekte!
Idag blir d väl ungefär detsamma, vill få undan tvätten i
korgarna... Kanske hämta Tindra på dagis så barnen får leka av sig
lite. Jag ska köra till jobb ikväll o skriva på för natten o
förhoppningsvis få mitt schema!

Nu måste jag byta blöja på barnen som bajsat ;)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: