torsdag 3 februari 2011

Suck...

...kommer till dagis o hinner halvvägs in när en av fröknarna
stoppar oss o frågar om vi verkligen vill komma in?! Känner doften av
handsprit, osar i hela kapprummet! Ett av barnen har precis kräkt
över hela matbordet, kompisar o golvet...rätt rejält!
Jo men tack för kaffet typ....
Prova ni o försöka få en treåring med sig hem igen från ngt hon
längtat efter...dom ska ha kalas idag för henne :/
Det var en kamp jag inte va gjord för idag så jag la mig o gav
stränga order att hon inte får pussa på ngn o inte kramas! :(
MEN nu känner jag mig ganska säker på att vi ligger sjuka hela
bunten i helgen med kräksjuka...,,
Å varför inte?
Kan ju lika gärna fortsätta lidandet med lite kräkningar typ....
Det positiva är väl om man nu ska se d från den ljusa sidan, att teo
antagligen håller sig frisk när han skolas in?!?

Tack o hej ....

Inga kommentarer: