onsdag 9 mars 2011

En liten ljusning!

I eftermiddags hade vi påhälsning av vår glada Tilda! 1 timma satt
vi o lekte inne på barnens rum och det var så skönt att se denna
ljuva o underbara uppenbarelsen framför sig! En glimt jag njöt av att
få uppleva efter allt som vi fått utstå!
Ni anar inte vilken glädje o värme det spred sig i mitt mammahjärta,
att få se henne pigg en stund, att få se henne leka o sjunga, att få
höra hennes ljuva skratt när hon busade med lillebror!
I en timma fick jag njuta av detta sen va hon rent slut i kroppen igen
när den lilla orken försvann... Nu sover hon gott i sin säng!
Vilken förbättring, från att legat pall i soffan sen i fredags till
att leka o sova i egen säng!
Nu kanske jag kan se en ljusning...där framme!
O d e ju inte så konstigt egentligen att hon e så slö..tänk er
själva ha kräksjukan som slår ut en totalt o sen ovanpå det ha en
infektion o få antibiotika ... D hade fått vem som att ligga pall!
Idag har hon ätit, druckit o fått lite majsvälling...men nu till
natten ville hon inte ha ngt efter badet!
Nu ska jag mysa med maken o njuta av lugnet o tystnaden... Man vet ju
aldrig hur länge d varar i detta hemmet ;)

Tjingeling...

Inga kommentarer: