torsdag 24 mars 2011

Karlskrona

Kom upp till Karlskrona o mammi igår vid 10.20! Efter lite fika stack
vi till skopunkten o införskaffade skor till mig och barnen! Tildas
skor kostade endast 49:-/par... Vilka fynd!
Grymt nöjd blev jag med Teos tuffa skor...dom blå med hög kant!

Idag bär d iväg till Lisette o lilla Julia, hon ska få sin
doppresent av oss... Hälsa på alla djuren oxå

Skulle tagit en runda upp i stan men hoppade det då Teo behövde sin
vila idag, feber igår kväll och en grym hosta igen :( Så en vecka
varade lugnet.... Suck!
Nu vilar lilleman och Tilda tittar på Einsteins samt leker lite... Jag
sitter o är ganska trött, har nog jetlag haha...
Med d menar jag att min kropp inte vant sig ännu vid att vända dygnet
tillbaka efter alla nätter man varit vaken!

Här skiner o värmer solen den vinterfrusna kroppen, hur är det hos
er idag?
Besöker våren er läsare också?

Ha en bra torsdag!

2 kommentarer:

Ewa sa...

Snygga skor ni alla har fått.. =)
Japp, våren har varit här.. Sol sol strålande sol.. =)

Mamma Mima på Landet sa...

Snygga skooor! =)
Våra ligger på Maxi å väntar (nåt fel med aviseringen igen, för enligt posten är dom där).

Snygg bil ni köpt! Grattis till den! Hur är den? Bra/dåligt?

Kram!/Mima