fredag 18 mars 2011

Fredag eftermiddag

Bild53

God eftermiddag kära blogg.

Sitter här o insuper lugnet med lite bra musik från Spotify som strömmar ur från dator högtalarna…

Middagen står i ugnen och är färdig lagom tills resten av familjen kommer hem! Maken hämtar barnen på dagis idag och det märks att man har fått bil igen. Allting klaffar mkt bättre, man behöver inte stressa för att hinna med ngn buss, eller för att middagen ska bli klar, slipper stressäta för att man ska med bussen!

Nu behöver jag inte lämna familjen förräns lite i åtta ikväll, så lite fredagsmys hinner jag med nu =)

Idag har jag faktiskt varit duktig, hade svårt att få sömn så jag satte igång att röja bland barnens leksaker och slängde ut en del på balkongen, röjde i resten av lägenheten, dammsugit, tvättat en maskin tvätt och vikt och hängt in tvätt, kört en maskin disk och städat i köket, bäddat sängarna….och nu lagat middag!

Fick inte vilat så mkt…mellan 12,30-15,30…men det räcker säkert!

Nä nu ska jag kolla till maten i ugnen…

Ha en skön fredag och en lika skön helg gott folk!

HAPPY FRIDAY

Inga kommentarer: