söndag 6 mars 2011

Soliga söndag!

Igår var det inte mkt me vår prinsessa, sov sig i princip igenom hela
dagen!
Kräkte sista gången kl 11, framåt kvällen blev det diarré på
BÅDA barnen istället o är så än!
Jag o lilleman stack till Coop för att handla vätskeersättning till
Tilda som inte fått ngn mat i sig, bara vatten typ!
På eftermiddagen fick vi i henne 2 bitar banan, lite blåbärssoppa o
lite rostebröd ...
Inte ens filmer o böcker var uppiggande för sessan :(
Febern kom dessutom igår kväll med närmare 40 grader o håller i sig
än!
Jag mår inte heller helt hundra så jag fick sjuka mig!

I natt har vi fått sovit iaf något sånär bra o vi vaknade till
solsken och vi tänkte gå ut en runda så barnen får frisk luft en
kort stund!

När får vi bli friska? När har baskiluskerna semester från
Kjellsson??
Vill ha dispens nu tack....vi har fått nog!

1 kommentar:

ellenojag sa...

Gud vad jag tycker synd om er, och speciellt om era älskade T:n.. nu RÄCKER det med bassilusker för er!!!!!
krya krya på er!!! kramar