onsdag 16 mars 2011

God morgon eller god natt?

Hoppas alla sovit gott denna tisdags natt?
Själv jobbar man ju ;) förra natten var fruktansvärt jobbig då jag vart så himla trött men denna natten har gått bättre...förstår egentligen inte varför, sov ju mindre inför denna natten än föregående natt!
Nåväl, nattpasset börjar närma sig sitt slut iaf...om ungefär 2 timmar kommer morgonpersonalen och avlöser mig så jag kan få åka hem o sova! Hoppas verkligen innerligt att detta blir sista bussfärden för mig för denna vecka, hoppas ju få köra vår fina bil till helgen =)
Fick hem lånebrevet från banken idag så det skrevs på och skickades iväg så det hann med posten innan klockan 18! Så snart är iaf den biten avklarad, nu ligger det på bilhandlaren att få färdigt bilen åt oss =) *håller tummarna*

Nä 0m man skulle ta tag i det sista:
*blöjrundan
*medicinerna
*koka gröten
*koka kaffet
*hänga upp tvätten ...
...och ta upp damen som vi ska måst ta upp åt morgonen!

Ha en bra onsdag gott folk! Jobba lugnt och för er som är lediga av ngn anledning säger jag softa lugnt!
Själv ska jag sova bort halva dagen sen blir det till att hämta barnen på dagis runt 15.30 sen är det säkert full rulle tills kvällen och då ska jag minsann mysa i soffan med maken!

God morgon eller God Natt ;) beroende på hur man ser det!

Inga kommentarer: