måndag 21 mars 2011

Film tajm!

Nu tänkte jag sätta i en film och ni kan säkert gissa vilken som lyckas hålla mig bäst vaken ;) En av mina favoritfilmer:
Eclipse

Städandet för denna natten är avklarad, nu väntar jag bara på att klockan ska ticka på till 05 så jag kan påbörja morgon arbetet!
Bara tanken på att jag ska jobba ytterligare en natt gör mig trött....fast å andra sidan har jag inte varit så där trött som igår!

När jag vaknade vid fyra tiden idag så hade maken lagat middagen så den var klar, vi åt sen tog vi en sväng bort till svägerskan o hennes familj för lite kaffe o kaka =)
Lika trevligt som vanligt och det kändes skönt att få ha gjort nån familjegrej på dagen så man inte bara känner att man sover och jobbar!
När jag kommer hem idag så ska barnen kläs o göras iordning inför dagis, sen när jag lämnat dom halv nio ska jag hem o ut med nelson sen blir det sängen för mig =)
Inga barn som stör min sömn med högljudda lekar och trots....ska bli skönt =) Sover mkt bättre på vardagarna än vad jag gör på helgerna!

Sen i veckan händer väl inte så där särskilt mkt, tänkte ta barnen med mig o köra upp till mamma en dag eller två!
På söndag är vi bortbjudna nånstans upp i stan av svärmor då hon fyller år! Antagligen ska vi gå å käka nånstans!
I veckan som kommer måste jag även ut o leta skor till lilleman, vindoverall och lite sånt smått o gott som hör våren till =)

Nu ska jag se film!

Inga kommentarer: