tisdag 15 mars 2011

Natten

Sitter på jobb och är grymt trött nu...känner att jag bara vill ha min säng o min kudde nu!
Har varit för lugnt på jobb i natt....sätter man sig ner framför tvn är det svårt att orka hålla ögonen öppna! Ändå har jag sovit på dagen men shit vad tröttheten slog på nu....
Tur man "bara" har 2,30 timmar kvar ;)
Städningen är avklarad, tvättstugan är färdig, frukostsmörgåsarna är gjorda, kaffekokaren är laddad och gröten står redo göras...
Hjälpen anländer halv sex...ändå gången man märker att man har en kollega på våning 2 typ...trist!
Inte ens en liten fikastund med kollegan....ingen som håller en vaken....ingen att prata med! Nä jag föredrar min andra kollega att jobba med!

Jaha....
Idag fick vi Teos nappar med posten! wohooo....vilken räddning! Vi har ju kämpat med att han ska ta andra nappar men icke, nu när han fick denna nya spottade han inte ut den =) Han skulle bara ha vågat ;)
Så nu har vi 3 st i reserv ifall denna oxå skulle gå i sönder....haha

Nu längtar jag efter vår fina bil så jag nästan spricker....som ett barn på julaftons morgon, så är jag nu! haha....Vill ju ha den hemma nu nu nu nu o helst igår =)

Nä nu har jag suttit för länge, tror jag ska påbörja blöjrundan lite tidigare idag!
Hoppas ni sover gott och vaknar utvilade....När klockan slår 07 ska jag försöka skynda mig hem för att få sova gott ett par timmar!

Ciao

Inga kommentarer: