måndag 7 mars 2011

Liten förbättring….

Bild26

Ja idag ser jag en liten förbättring på sessan, om än väldigt liten! Har fått i henne 10 skedar blåbärssoppa, 3 smörgåsbitar och ett halvt glas vatten! D fick henne att piggna till lite men nu sover hon igen! Får se om hon får behålla det… hon kräkte ju igår kväll igen, all vätska hon fått i sig under dagen!

Ingen feber idag på henne, dock har lillebror fått feber och båda två har diarrér ännu! =(

Så nu misstänker jag att det är dags för Teo att vara sjuk… håller tummarna på att det drar sig tillbaka igen och stannar väck, orkar verkligen inte mer baskilusker!

Bloggen har bara handlat om sjukdommar dom senaste inläggen och det är ju tråkigt att läsa om antar jag…men till sist får man  nog och bara skriver av sig om allt elände man är med om och har varit med om sen typ 2 månader tillbaka! Ni får helt enkelt stå ut ett slag till… Blinkar

Så dagis för barnen denna vecka är uteslutet, jag har fått vabbat på onsdag så får vi se om jag kan jobba på torsdag istället! Håll tummarna…

Nåt positivt är ju att vi börjat prata om vi ska bli med bil igen =) Har sett en snygg Toyota Avensis kombi…automatare … me like!

Nu vaknade lilleman från sin lilla lur, dags att ge lite lunch i den magen…där har vi iaf en som inte krusar med maten! Han gapar med glädje och blir sur om maten tar slut…haha! Min lilla spidermonkey!

Bild8

Ha en skön Måndag gott folk!

Inga kommentarer: