söndag 20 mars 2011

Tidig söndag morgon...

...eller natt, vilket ni vill ;)
Jag är åter på jobb och har nu bara 2 nätter kvar innan min långledighet...nice!
Idag kom tröttheten redan innan jag ens skulle jobba, sov fram till kvart över tre idag men tydligen var det inte tillräckligt =( redan klockan 23 kände jag hur tunga mina ögonlock blev, xtra tunga blev dom när jag satt för länge i fåtöljen och kollade på Godzilla på trean....Det va bara till att resa på sig o sätta igång o städa!

Nu är iaf all städ avklarad, gjorde nämligen ett städ i början på veckan som skulle göras idag utan att tänka mig för...har ju veckoscheman på vad som ska göras vilken dag typ!
Tvättstugan är snart oxå klar sen blir det till att förbereda frukosten, gröten o kaffet men först blir det blöjrundan klockan 05, sen rullar det på....Ska prova en annan rundan idag, alltså göra en ny variant för att se om det är mer effektivt och synkroniserat med klockan och hjälpen från våning 2!

Men just nu längtar jag bara hem till sängen, maken och barnen =(

Idag sov jag bort hela dagen i det fina vädret, och på eftermiddagen när jag och barnen väl skulle ut tyckte jag allt att det var lite småkallt! Barnen fick lekt med grannbarnen Tindra och Rasmus och Teo provsatt i sandlådan. Premiären invigd ;)
Storasyster gav lillebror en spade och visad sen hur man skulle göra, han verka tycka det var roligt men tror nog han hellre ville gunga vilket han fick sen =)
Vi var nog bara ute 40 minuter innan vi gick upp och påbörjade gårdagens rester till middag!

Nä nu börjar ögonen gå i kors igen så det är bäst jag lämnar datorn innan jag däckar ;)

Hoppas ni sover gott och jag önskar er en bra söndag och hoppas på lika fint väder under dagen som vi hade igår!

Inga kommentarer: