fredag 23 april 2010

"citat" & foton

Hej.
Hittade ett bra "citat" på Facebook imorse som stämmer in hyggligt bra på mig och min situation idag, kände att jag bara måste nämna det i bloggen idag när jag ändå tänkte sätta in lite bilder!
Depression är inte ett tecken på svaghet,
det är ett tecken på att du prövat vara stark allt för länge.
Jag har provat vara stark hela mitt liv och för ett snabbt ögonblick förvandlades den sk. styrkan till ett rent helvete i min hjärna....Men jag ser ett ljus där längre fram nu!
Foton!

Finaste pojken har hittat handen nu som tydligen är god att suga på...hungrig kanske??


En liten prinsessa önskar att mamma slutade fotografera hela tiden...hihi

Syskonkärleken dom emellan värmer lilla mamma-hjärtat!
& nu har grodan börjat jollra och ge svarsleenden...så sött.
Även detta värmer i lilla mamma-hjärtat!

Fredag idag.......tjohoo....eller inte?!? kan väl kvitta...
blir iaf fredagsmys ikväll....

Ha en skön helg!
CIAO!!!

Inga kommentarer: