måndag 12 april 2010

Måndag morgon

God morgon!
Uppe med tuppen denna ljuva måndagsmorgon, första kaffet är uppdrucket och jag ska påbörja min andra kopp för dagen =)
En ny vecka är på ingång och Tildas deltids-schema på dagis börjar idag.....Hon börjar sin vecka med att vara fri från dagis idag!
Men hon ska få lite sysselsättning ändå, vi ska bege oss till kyrkans barntimmar mellan klockan 9-12.
Så då blir hon lite sysselsatt iaf.
Det blev inget inlägg igår fast jag hade planerat att skriva, d kom ngt ivägen hela tiden men nu blir det ett iaf med bilder tagna från igår.
Vad gjorde vi igår? hmmm....måste tänka efter!
Jag fick sovmorgon till halv nio och gubben promenerade till affären med barnen för att handla frukostbullar medans jag fick morna mig =)
mysigt....
Vi gick ut ngra gånger under dagen och kvällen.....
Här är foton ifrån när bästa kompisarna leker....Tindra ville inte följa me mamma in så hon fick bli ute med mig o Tilda! =)
Båda skulle ha samma saker, båda skulle hålla mig i handen....går inte att samsas när man är 2 år =)
sötisarna.....
Tur man inte har 2 stycken tvååringar!!
Idag händer inte så mkt förutom kyrkans barntimmar och vaccination ikväll för tilda, morgondagen bjuder på dagis för dottern och ett besök till bvc för mig o mammapratet som jag känner är väldigt behövligt....Onsdagen är tom, torsdag e d dagisdax igen för dottern och sen är det fredag o helg igen......gud va tiden springer iväg!
Nu ska jag fortsätta me mitt kaffe!
Ha en bra måndag gott folk.....
Förresten, för er som är intresserade har jag lite auktioner på Tradera.se...kika gärna in!

Tindra o Tilda gungar på dom stora barnens gungor
Här klättras d för fullt...
Tilda åker rutschkana...som hon tycker är så roligt
Här vill båda ha samma spade och helst en spann med...
...så vi fick gå in på vår gård o hämta spann o spadar till dom båda för att dom bägge två skulle bli glada o nöjda =)
CIAO!

Inga kommentarer: