lördag 17 april 2010

Tråk Lördag

Kan tänka mig bättre saker att göra en lördag än att spendera den nere i källaren och tvätta...å andra sidan fick jag allt tvättat och torrt idag! Kan man väl se som lite positivt då ju...
Dessvärre har inte barnen fått ngn direkt stimulans idag....Just nu är Tilda nere hos Leia, hon ville inte följa me mammsen ner i källaren när hon såg att Leia lekte där inne....haha...å inte ville hon gå hem iheller så hon fick lov att stanna till klockan 19! Det tackar vi för Ewa. =)
Gårdagens blogg blev lidande då jag inte hade ngn ork för fem öre att skriva ngt, så idag får jag väl ta igen detta.
I går var det fredag och Tilda hade en ledig dag från dagis....
försöker minnas vad vi gjorde och det enda jag kommer på är att vi tog en promenad till affären på fm och sedan hem för att hämta Nelson som fick följa med ut till Rymden-lekplatsen där vi hade bokat träff med Hanna och Ellen och deras Zippo.
Väl hemma igen somnade hon för sin vila och när hon vaknade runt 15 gick vi ut för att leka igen, denna gången kom Åsa och Tindra ut och dom lekte fint i sandlådan fram tills klockan blev kvart över fem nånting.


Kvällen spenderades i soffan med fredagsmys med barnen innan nattning och sen blev det en halvtaskig film när barnen somnat....blev en tidig fredagskväll för oss oxå.
Imorse fick jag lite sovmorgon, idag har varit en tvätt och städdag. Kul Lördag! Not.... men skönt nu när det är gjort!
Och vi är Tilda fria en halvtimma till =)
Ska försöka fota lite kläder och sätta in på Tradera nu tänkte jag.........kommer kanske ett inlägg till i kväll på barnens första bad tillsammans!

Ciao!

Inga kommentarer: