måndag 5 april 2010

Foto-Uppdatering

Här har vi den söta påskakärringen... =) Försökte sätta på henne en liten sjal runt huvudet men hon totalvägrade =(
Hoppas på bättre lycka nästa år =)
Det var flera barn på dagis som oxå vart utklädda till dagis denna dag, himla kul att se...

Väl hemma efter dagiset ville storasyster mysa i soffan med lillebror och det fick hon så jag bullrade upp med en kudde under Tildas arm så hon lätt kunde dra undan den utan att Teo´s huvud faller bakåt! Men hon satt en bra stund denna dag o njöt med Teo.
Dom var så söta ihopa....
Hon är så himla go vid sin bror, så kärleksfull och kramig och pussig....jag är så stolt över henne och hon är säkert en himla stolt storasyster!
En kram till dig lillebror...
Tilda är helt inne i ngt på tv och Teo myser för fullt i storasysters trygga famn, han vilade ögonen med jämna mellanrum.
Vid ett tillfälle satt jag o funderade på vad Tilda satt o gjorde med sin "ninni"(snutte-kanin), jag tittade ner och såg att hon satt och kramade Teo´s hand och inte sin ninni...=)
Så sött...hon satt och gosade med handen och jag så klart kunde inte låta bli att fotografera detta ögonblick!
=)

& som avslutning på detta inlägg lämnar jag er med ett sött foto till när Tilda ger lite kärleksfulla kramar till lillebror.
Detta kallar jag äkta syskonkärlek!
Som jag älskar dom små liven......

CiAo!

Inga kommentarer: