torsdag 8 april 2010

Torsdags bestyr

God förmiddag!

Tar ett snabbis inlägg, hör att lillkillen börjar vakna till liv i vagnen! Morgonen bestod i som den alltid gör att göra sig redo för dagis. Men i dag var inte riktit som det brukar, telefonen ringde klockan 06 och det var dolt nr....vem faen ringer folk så tidigt?? (om inget hänt förstås) Hade d varit ngn vi kände hade dom ringt på mobilerna men icke!

Nåväl, det fanns ingen Tilda mellan oss i sängen klockan sex, och inte var hon uppe iheller, Teo sov gott på magen i sin säng och gjort så sen 04....Kändes som en mkt ovanlig morgon, med lite sovmorgon OM inte den jädrans telefonen ringt dvs!

NICE! Vill ha fler sådana nätter och mornar =) Det gillas...BIG TIME!

Solen skiner i dag med och lite halv varmt e d ute, ska snart avnjuta mitt förmiddagskaffe (pensionärvarning!) på den fina städade balkongen och sen ska jag ta tag i renbäddandet av alla sängar, diska och så. Sen ska Tildis hämtas hem från dagis....

Jag har redan hunnit vara iväg en runda idag nu på morgonen, när jag lämnat dotra vår på dagis bar d iväg till BVC för vägning och mätning av lillkillen, å jag blev förvånad av hur mkt han gått upp redan! =P En glupsk liten grabb....hihi.

Teo. 2 månader imorgon....

4045 gram

&

54 cm lång

Älskade stora killen....

CIAO!

Inga kommentarer: