måndag 12 april 2010

Solsken

I dag är det verkligen ett ljuvligt vår väder ute, det riktigt värmer på hela kroppen när man är ute! Sånt gillar vi eller hur???
Mina småttingar vilar/sover nu.....vet inte vad jag ska hitta på!
Tilda hon har sovit sen vi kom hem från kyrkan nästan....vi var hemma 12 o hon somnade halv ett och nu e klockan snart 15! =O
Vaknar hon inte snart får jag väcka henne.........ooo nu hör jag henne! =)
Teo har hunnit vakna o få mat o somna igen!!! haha....grodan vår.
Vi ska klä på oss o bege oss ut en runda strax, ska bra tillaga lite mat till oss tjejer =) , d blir lasagne från IKEA idag!

Nä nu avslutar jag detta inlägg o kanske återkommer jag ikväll med ett nytt?! Får se.......
Ha en fortsatt bra Måndag i solskenet, njut......skulle tydligen va sånt här väder hela veckan?!?

Ciao!

1 kommentar:

Alexandra sa...

Hej! Kanelbullar är gott, så det kanske jag ska prova då ;) jag gör världens godaste. Haha!
Vilka söta barn du har. Namnen passar ju jättefint ihop oxå :) Kram