torsdag 15 april 2010

WOW

God förmiddag....
...efter en relativt bra natt sitter jag nu här medans dottern är på dagis och lillgrodan sover i sin sitter.
Fick ett samtal för en liten stund sen som jag faktiskt blev glad över =)
Ett tag nu har jag spanat in en mobil jag så jätte gärna vill ha över allt annat men anser inte att vi riktit haft råd eller kännt att d finns annat att prioritera i nuläget, men så kom detta samtal och erbjöd mig denna vackra mobil.
Nästa vecka får jag hem den och jag är överlycklig, snart är den min =) & jag har en mäkta avundsjuk make!!!
Här har ni underverket:
Apple iPhone 3G
8 GB
Jag är supernöjd och efter att ha gått igenom lite så finns d en chans att även min make kan få denna, men får diskutera med honom först =)
Här kommer lite info om denna ljuvliga telefon:

Avancerad enkelhet.
Med avancerad touchscreen-funktion, otrolig widescreen-iPod och enastående webbläsare förändrar iPhone 3G 8 GB synen på vad som är möjligt med en mobiltelefon. Till skillnad från navigationen i många andra mobiltelefoner styr du allt innehåll i iPhone 3G 8 GB med fingrarna genom att dra eller knacka. Med innovativa gränssnittet Multi-Touch går det som en dans. Rulla genom bilder, ring en vän med en knackning eller formulera några rader med det virtuella tangentbordet.
Surfupplevelser i widescreenformat.
iPhone 3G 8 GB ger dig internet på riktigt med webbläsare från Safari, inbyggd Google- och Yahoo!-sökning och stor 3,5-tums wide- screenskärm. Anslut med en knackning och njut av den snabba 3G-hastigheten. Låt iPhone 3Gs inbyggda vägvisare guida dig i såväl närmiljöer som i nya städer. Kart- programmet är det bästa någonsin och kombinerar GPS, 3G- och Wi-Fi-teknik med gränssnittet Multi-Touch. Hämta väg- beskrivningar, visa trafikläget eller hitta din egen position med en fingerrörelse. Få mobiltelefoner erbjuder en lika smidig GPS-funktion.
Imponerande underhållning i fickformat.
Med iPhone 3G 8 GB har du alltid ett enormt utbud av underhållning nära till hands. Öppna senaste YouTube-videon direkt på skärmen, komponera din egen topplista med miljontals låtar i iTunes Store eller knacka på App Store-symbolen och välj mellan tiotusen- tals applikationer i alla tänkbara kategorier. Generös minneskapacitet på 8 GB erbjuder gott om plats för variation.

***
Nog om min nya familjemedlem.
Ska försöka vila lite nu medans Teo sover, sen ska vi ju åka iväg o träffa psykologen....Jag är lite nervös faktiskt men d ska nog gå bra.
Ha en bra dag i solen!
Ciao!!!

Inga kommentarer: