onsdag 14 april 2010

Solsken ...

God förmiddag!

Vill börja med att klargöra en sak med gårdagens inlägg, mina barn far inte illa av mitt problem varken psykiskt eller fysiskt.
När jag och Tilda har haft en konflikt sätter jag henne i famnen och förklarar för henne vad som hände och ber om ursäkt och problemet är löst! Vi myser o kramas o pussas......
Nu hoppas jag att jag löst lite missförstånd som uppstått när ni läst min blogg......om d uppstått ngt dvs, annars får ni gärna skriva o fråga mig!

Nåväl....

I natt fick jag sovit lite bättre då Teo var duktig att sova och Tilda var tillbaka i sitt vanliga jag! Vaknar klockan 06,15 till solsken och fågelkvitter....tyvärr gläds jag inte åt det lika mkt som jag brukar....
Tilda är ledig från dagis idag så d ska sysselsättas här hemma men med vad vet jag inte riktit.....hmm...
Vi har redan hunnit vara ute en 40 minuter nu på morgonen med vovvsen, varit nere i källaren och bokat tvätt-tid........
Ja ni läste rätt, jag har bokat en tvätt tid i källaren då vår maskin valt att lägga av med centrifugeringen och jag har märkt att den inte riktigt tvättar rent!
Så klart går allt sönder på en gång.....vad kommer här näst?? Diskmaskinen? Spisen?
Räcker d inte med bilen o toalettvasken??

Nu vakar Teo till så d e bäst att avsluta detta i inlägg.....återkommer kanske senare!
Ha en bra dag o njut av solen.....

Ciao!

Inga kommentarer: