fredag 9 april 2010

Promenad hem från Dagis

När jag hämtade Tildis från dagis igår ville hon inte åka vagn med lillebror utan promenera.
Hon börjar bli en stor flicka, vilket hon så stolt påpekar varje dag att hon är... en tor flicka!
Pluttan vår.....vart tar tiden vägen? Hon hade ritat en teckning igår som hon vägrade släppa taget om, så den höllt hon snällt i handen hela vägen hem.
Vi stannade till på tema-lekparken Rymden där hon har en liten favvis hund hon tycker om att klappa på och sitta på....haha.


Så här ser hon ut på hunden, går inte att få bort henne därifrån....sen ville hon gunga på dom stora barnens gunga eller vad det nu är för nåt! Men d gick ju inte...så stor e hon inte än =)
Medans Tilda sprang på lekplatsen sov lillebror lugnt i vagnen utan att bry sig om storasysters stim på parken =)

Tänk att vår lilla prins blir 2 månader idag....att tiden kan gå så fort! Vart tar den vägen? Vill stanna upp tiden lite...bara lite...barnen får inte bli äldre, dom är så underbara nu! haha.....
Idag fick vi sovmorgon igen minsann, utan att en telefon ringde! Det var nice.....
Teo har kommit in i en bra sov o ät period tycker jag....det får gärna fortsätta!
Han får sista målet runt halv elva-elva....sover till kvart över fyra typ, sen därefter sover han till halv sju-sju........så 1 fjuttig gång är jag uppe på natten! Riktigt nice!

Nä nu ska jag återgå till mitt städande och renbäddande, blev inget av det igår.....haha!
Ha en fortsatt skön fredag, jag återkommer senare igen med ett nytt inlägg.....har ju lite foton att sätta in =)

Ciao!

1 kommentar:

Hanna, mamma till Ellen sa...

Söta söta TIlda, tycker hon har blivit så "stor" sen Teo kom, märks att hon är storasyster nu! underbart! kram på er hela familjen!