fredag 9 april 2010

Kaffe Paus!

Hej igen!
Ja nu tar jag mig en välbehövlig kaffe paus i allt städande o fejande!
Jag har minsann varit duktig, eller jag känner mig relativt duktig iallafall....haha.
Jag har hunnit med att fixa dvd´n som inte ville funka imorse, även fått igång radion som jag saknat hur länge som helst.
Och tänk vad lite bra musik kan göra....till musiken har jag fått dammsugit alla rum utan att den dog för mig...dammsugaren alltså....plockat undan rejällt i dotterns rum, renbäddat alla sängar, vikt och hängt in tvätt, satt igång en maskin tvätt, gjort fint i köket samt satt igång en maskin disk, fejjat i vardagsrummet så nu är här fint oxå.
Fredagsfint till fredagsmyset ikväll!
Musik är underbart!
Och under allt städande o fejjande har vår son sovit gott i sittern ... Kärlek!
Men nu börjar han småskruva på sig så det är väl bäst att gå ut i köket o fixa en flaska ersättning åt honom så han blir nöjd o belåten igen =)
Lite fler foto kommer upp ikväll.....
Ta ta.....

Inga kommentarer: