onsdag 19 januari 2011

Eftermiddag/kväll

Eftermiddagen flöt på utan problem, jag hängde tvätt o barnen
vilade en stund och jag t.om hann in på datorn lite! ;)
Runt halv fyra tog vi en promenad till centrum för att hämta ett
paket o handla lite mjölk o fil! Hem igen för att gå ut med
Nelson...fick sällskap av halva familjen Gräntz dvs Åsa, Tindra och
Hanna!
Efter promenaden på hunden begav vi oss bort till Ikea där vi skulle
möta upp maken!
Middagen serverades där idag ;) och innan vi gick hem tog vi en
mjukglass till efterrätt ;) o dessvärre gick vi inte tomhänta
därifrån, lyckas nog aldrig gå där utan ngt med mig hem, vi köpte
ytterligare 2 trådbackar till våra garderober :) så nu har jag gott
om förvaringsplats MEN inget ledigt :(
Nästa projekt blir garderoberna i hallen...köpa stativ till
trådbackar till iaf 3 av dom 4 garderoberna! Så då ska jag väl få
lite ordning iaf?!?

Väl hemma från utflykten blev det en dusch för Tilda, pyjamas och
tandborstning...lite tvmys medans jag städade på barnens rum...och nu
sitter jag o nattar Tilda! Sen väntar nog ett bad på mig innan
sängen kallar...

Morgondagen bjuder på dagis för Tilda, och för mig o lilleman tror
jag det blir hemmamys o lek!
Tar dagen som den kommer....
Tjingeling!

Inga kommentarer: