torsdag 27 januari 2011

Längtan....

....efter värme och sol är stor! Solen har vi visserligen idag men
f*n ingen värme!
Längtar oxå efter det söta linnet och snuttefilt samt dregglisarna
jag beställt av Mima ( http://mammamima.blogspot.com )
Ska bli spännande att få se resultatet!
Lovar att sätta in foto på det när det flyttat hem här :)
Designen på linnet har jag själv gjort med lite inspiration så klart
från Mima ;)
One of à kind! Tror inte d kommer att finnas ett likadant linne ute
på marknaden så vida inte ngn snor iden ;)
Och ingen kan ta det av misstag utan att det lär märkas, såvida dom
inte råkar heta Tilda :)

Nu ska jag vika tvätt, hänga tvätt och klä på mig och Tilda medans
lilleman vilar....oroligt ska jag tillägga!

Och så klart vill Tilda, som e frisk, gå till Ikea, ut och cykla, ut
o gunga...ja typ hitta på en massa saker....varken mamma eller
lillebror är med på samma linje som hon dock :(

Todeloo

1 kommentar:

Mamma Mima på Landet sa...

Hej! =)
Snart så! Jag jobbar på, bara så du vet! ;)

Kram!