tisdag 4 januari 2011

Stolt mamma

Ja idag blev jag stolt över stora killen! Nu ska jag berätta
varför...
La ner Teo i sin spjälsäng medans jag gick för att klä på Tilda,
kom tillbaka o gav han en leksak och han nöjde sig med det. Gick då
ut i köket för att koka lite kaffe, går tllbaka till lillemans rum
och då ligger han fortf o leker med en häst...vänder mig om för att
plocka fram dagens outfit till prinsen.... Tog kanske inte mer än 30
sek....vänder mig om igen för att ta upp honom och döm av min
förvåning där står han upp o håller sig i spjälorna och lägger
av ett hjärligt skratt och säger med ögonen : titta mamma vad jag
kan! Jag blev stolt och glad.... Hihi! Ringde genast maken och delade
med mig av min upplevelse ;)
Så ikväll blir det till att sänka ner den till botten, vill ju inte
att han ska klättra o ramla ner :( min lilla spidermonkey ;) (från
vilken film e d taget ifrån tro?) hehe.....
Nu vilar han gott sen elva tiden nånting men han vaknar nog
snart...sovit en bra stund!
Tilda ska hämtas på dagis 15, sen blir d inom
affären...igen....hoppas på att köttfärsen kommit! Hem o leka lite
innan matlagning!
Ha en bra dag kära blogg....undrar om ngn läser?¿?

1 kommentar:

ludvigonora sa...

Visst blir man glad över alla små framsteg barnen gör men samtidigt inser man ju att barnen håller på att bli stora, tiden går så fort.

Jag läser bloggen, tycker det är skönt att läsa "en helt vanlig" blogg så jag säger välkommen tillbaka i bloggvärlden :-)

Ha det bra!

Kram Madde